УМОВИ ДОСТАВКИ ЗАМОВЛЕНЬ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ SD LEATHER

_______________________________________

Дана інформація оновлена ​​20 грудня 2022 р. та актуальна на момент роботи магазину під час воєнного стану в Україні.

_______________________________________

Доставка по Україні

Магазин SD LEATHER відновив свою роботу з 18 березня 2022 року. Офіс працює до 17:00!

  1. Усі відправки Новою поштою здійснюються 1 раз на день до 15:00. Актуальну інформацію про діючі відділення дивіться на сайті Нової пошти.
  2. Відправлення Укрпоштою здійснюються 2 рази на тиждень (понеділок та четвер). Актуальну інформацію про діючі відділення дивіться на сайті УкрПошти.
  3. Міжнародна доставка працює, посилки надсилаються 1 раз на тиждень. Термін доставки міжнародних відправлень може становити довше, ніж звичайно. Посилки в Росію та Білорусь не відправляємо!
  4. Кур'єрська доставка по місту відсутня
  5. Самовивіз з офісу у м. Вінниця відсутній.

Термін відправлення замовлень становить 1-2 робочі дні, однак через постійну відсутність електрики можлива затримка відправки до 3 робочих днів. Враховуйте факт, що субота та неділя – це не робочі дні, і якщо ви зробили оплату в четвер чи п'ятницю, цілком імовірно, що замовлення буде надіслано у понеділок. Ми робимо все можливе, щоб замовлення були надіслані протягом 2 робочих днів з моменту зарахування вашої оплати на розрахунковий рахунок компанії.

Зберігаємо спокій та повагу один до одного. Не кричимо і не виливаємо своїх емоцій на нашу команду. Ми готові допомогти вам в будь-якій ситуації, якщо ви ведете спокійний діалог.

З усіх питань ви можете дзвонити в офіс SD Leather за телефоном 0931038357, писати нам на email sdleather.urk@gmail.com або надсилати повідомлення в онлайн чат. Відповідати на всі вхідні заявки та дзвінки ми будемо в міру можливості в робочий час.

З повагою Сергій та Денис, засновники магазину SD Leather, та вся наша відважна команда!

* Повернення коштів здійснюється на повні реквізити із зазначенням ПІБ платника, його ІПН та повного рахунку у форматі IBAN. Повернення коштів не здійснюється за номером картки.

_______________________________________

Безкоштовне відправлення замовлень

Безкоштовна доставка по Україні здійснюється ТК Нова пошта методом склад-склад за умови оформлення замовлення на суму понад 2000 грн., а також важливо, щоб ваше замовлення не перевищувало 5 кг за фактичної та об'ємної ваги. Якщо ви сумніваєтеся в розмірах замовлення, цей момент завжди можна уточнити у наших менеджерів. Також нагадуємо, що замовлення відправляються протягом 1-2 робочих днів після здійснення оплати.

_______________________________________

Страхування ваших замовлень

Ще раз уточнюємо, що при надсиланні ваших замовлень посилки страхуються на повну суму замовлення. При отриманні посилки відкривайте коробку/пакет при співробітнику транспортної компанії та перевіряйте цілісність вантажу. Якщо Ви побачили розбиту/прим'яту продукцію – складайте акт/претензію у відділенні транспортної компанії, оскільки саме транспортна компанія несе відповідальність за збереження вантажу під час транспортування. Магазин SD Leather не приймає претензії за пошкоджені товари, які не були перевірені при отриманні посилки.

_______________________________________

Міжнародне відправлення посилок

Інтернет-магазин SD Leather відправляє замовлення в будь-яку країну світу, де є відділення звичайної пошти. Мінімальна сума замовлення для надсилання міжнародного замовлення складає 1000 грн. Замовлення надходить за вказаною адресою. Ми розрахували приблизну вартість відправки посилок залежно від ваги:

  • до 1 кг - 20 $
  • до 2 кг - 27 $
  • до 3 кг - від 34 $ і більше.

Тарифи наведені в ознайомлювальних цілях. Точну вартість відправки повідомляє менеджер після комплектації та упакування вашого замовлення. Також ви самі можете розрахувати вартість доставки посилки згідно із заданою вагою і саме в вашу країну. Це легко можна зробити на сайті УкрПошта, використовуючи Калькулятор вартості доставки.

При розрахунку вам необхідно вказати:

  • країна призначення - вказати вашу країну
  • вид відправлення - товари
  • вказати приблизну вагу та розмір посилки
  • спосіб доставки - завжди авіа
  • без вказівки оцінної вартості

ВАЖЛИВО! При оформленні замовлення обов'язково переконайтеся, що ви не порушуєте умови безмитного ввезення товарів на територію вашої країни, щоб уникнути проблем на митниці та сплати додаткових мит при отриманні посилки. Також рекомендується перевірити списки товарів, обов'язкових до декларування. В усіх країнах світу посилки можуть потрапляти на вибіркову перевірку і відкриватися на митниці, що може спричинити подальші питання з боку працівників митного контролю, якщо ви порушили правила вашого законодавства. Дані правила відрізняються у кожної окремої країни і магазин не несе відповідальності за проблеми, що виникли при проходженні вашої посилки митного контролю в країні одержувача.

 

_______________________________________

Умови повернення товару

Умови повернення та/або обміну товару регулюються Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Проте ми нагадуємо, що Постановою Кабінету Міністрів України № 172, затверджено перелік товарів, що не підлягають обміну та поверненню, до яких зокрема належить товари з індивідуально визначеними характеристиками та особливостями (наприклад вироби з індивідуальним гравіюванням). Тому при оформленні замовлення Вам необхідно розуміти, що подібні товари поверненню та обміну не підлягають, заумови, що з нашої сторони все було зроблено якісно і товар відповідає раніше обговореному замовленню.

На товар, що підлягає поверненню та обміну, поширюються такі правила:

  • Повернення товарів здійснюється протягом 14 днів з моменту відвантаження замовлення. Дата формується в день відправлення і вказується у видатковій накладній.
  • Товари тих категорій магазину, які підлягають поверненню та обміну, приймаються новими, без пошкоджень, в упаковці.
  • Товари неналежної якості приймаються до відшкодування лише у разі браку при виробництві.
  • Повернення товару здійснюється ТК "Нова пошта" за рахунок відправника. Якщо доставка повернення була оплачена відправником - ми не забираємо вантаж і не зможемо оформити повернення коштів.
  • Зворотню доставку товару оплачує клієнт згідно з тарифами вказанної служби доставки.
  • Вартість товару буде повернена не пізніше ніж через 10 календарних днів з моменту оформлення повернення/обміну. Для оформлення повернення ми маємо отримати відправлений вами товар та оглянути його.
  • Кошти повертаються у безготівковій формі на картку чи розрахунковий рахунок покупця. Для цього необхідно надати повні банківські реквізити (ФІО, IBAN, код ЄДРПОУ) та/або паспортні дані+ІПН (якщо повернення здійснюється на картку фізичної особи).

_______________________________________

Оплата

По Україні:

Переказ на карту Приват Банку

Ви можете оплатити покупку перевівши кошти на рахунок підприєства (Приватбанк). Будь ласка зв'яжіться з нами, щоб отримати реквізити для оплати (комісія згідно тарифів Вашого банку).
 

Онлайн оплата

Оплата безпосередньо на сайті через інтернет-еквайрінг LiqPay (від ПриватБанку) - комісія відсутня.

Наложеним  платежем

Оплата наложеним платежем проводиться при доставці покупки Новою Поштою або Укрпоштою. Ви отримуєте на пошті товар, оглядаєте його, перевіряєте і, якщо вас все влаштовує - відправляєте зазначену суму назад (на відправника посилки). Але не варто забувати, що послуга зворотного переказу коштів - платна (згідно тарифів перевізника).

При замовленні за межі України оплачується повна сума замовлення + сума доставки, шляхом переказу на рахунок ФОП.